MEDIA
 

Poskytujeme mediální audit vynaložených prostředků v rámci kampaní a komunikační kanálů včetně sledování klíčových mediálních ukazatelů.

Připravíme mediální plány s akcentem na definované cíle ve dvou směrech a to zvýšení povědomí značce/produktu a zvýšení prodeje, tedy sledujeme tzv tvrdou konevrzi a poměr  mezi vynaloženými prostředky a efektem na úrovni prodeje.

Zaštiťujeme komplexní servis v rámci online marketingu.

  • Optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO)
  • PPC reklama
  • Propagace na sociálních sítích
  • Display reklama prospecting
  • Remarketing / Retargeting


Pracujeme s RTB platfromou

Real Time Bidding je pokročilý způsob zobrazování internetové reklamy. Jedná se o prodej reklamního prostoru prostřednictvím automatizované bleskové aukce.

V ní vystupují čtyři subjekty – vydavatel, dvě úrovně reklamního systému a samotný inzerent.

Celý proces RTB aukce probíhá automatizovaně během pouhých několika desítek milisekund ve chvíli, kdy je stránka vykreslována. Jak vyplývá z principu fungování RTB reklamy, platí se za zobrazení reklamy, nikoli za klik na ni, jako tomu je v případě klasické PPC reklamy.

Mezi hlavní výhody RTB patří možnost reklamu velmi přesně cílit na základě sofistikovaných podmínek a parametrů. Lze reklamu zobrazovat uživatelům na základě jejich zájmů nebo dalších informací – například podle jejich předchozího pohybu na webu, zhlédnutí či nezhlédnutí reklamy v minulosti, (ne)zareagování na ní a podobně. Cílit lze také na konkrétní stránky a pozice na nich.