BRAND
 

„Don´t tell me how good you make it, tell me how good it makes me when I use it.“

Lidé nekupují to, co vaše firma vyrábí nebo nabízí, oni kupují to, co tyto produkty nebo služby dělají pro ně.

Lidé nekupují pojištění, nýbrž klid v duši a skvělou budoucnost, lidé nekupují knihy, nýbrž skvěle strávené hodiny a vědění, lidé nekupují oblečení, nýbrž styl a atraktivitu.

Lidé nekupují věci, kupují ideály, emoce, štěstí, skvělý rodinný život.

Existují autoři, kteří tvrdí, že lidé utrácejí své tvrdě vydělané peníze pouze za dvě věci: dobré pocity a řešení problémů.

Ti z vás, kteří tento jednoduchý axiom pochopili, budou mít vždy efektivnější strategii, zajímavější komunikaci, a co je nejvíce důležité, budou prodávat lépe než ti, kteří jsou stále ještě přesvědčeni, že lidé kupují produkty nebo služby.

Tedy každé naše sezení či spolupráci začínáme podrobnou analýzou reálného stavu věci, aktuální pozici značky tvz. Brand Equity a definování Brand positioningu, cílového stavu do kterého nás komunikační strategie dovede s ohledem na pozici na trhu.

S využitím dostupných dat a výzkůmu případně realizace marketingových výzkůmů dle zadání klienta s cílem definovat tzv. Consumer Insight.